Aftellen! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Mark Weda - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Mark Weda - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Mark Weda

Blijf op de hoogte en volg Mark

25 Februari 2015 | Nederland, Emmeloord

Het aftellen is nu echt begonnen. Nog maar drie dagen en ik vlieg om 12:30 naar Paramaribo in Suriname. Na heel veel voorbereiding met telefoontjes en afspraken kan ik dan nu echt zeggen dat ik er klaar voor ben. Het lange wachten is dus eindelijk voorbij en ik heb super veel zin om dit avontuur aan te gaan!

Voor 3 maanden verblijf ik in hartje Paramaribo (samen met Moniek, Femke, Eline en Geanne) om hier stage te lopen op de Sint-Petrusschool. Maar in die drie maanden is het niet alleen stage lopen maar is het ook de bedoeling om Suriname te ontdekken.

Om jullie nog wat jaloerser te maken: aankomende week een weersverwachting van 30 graden, wat dus absoluut geen straf is ;). Via deze weg probeer ik jullie op de hoogte te houden van mijn reis.

Groetjes, Mark

• 25 Februari 2015 - 19:30

Monique :

Succes met aftellen, alvast een hele goede reis en ik wens je een toptijd toe in Suriname.
    Stuur af en toe een beetje zon naar Marknesse :-)
    Groet Monique

• 04 Maart 2015 - 14:32

Inge Weijs:

Hey Mark,

Ook jou heb ik gevonden!
    Ik ga je zeker volgen, heb net al een heel verhaal gelezen van Eline!
    Succes daar en ik mail snel de skype gegevens door!
    Groetjes Inge
    Rayondocent